fredag 16. november 2012

Fidget

Fidget er fra et spill som heter Dust: An Elysian Tail
og rollen hennes er å være vokter over et sverd som heter Ahrah som en karakter som heter Dust bærer med seg.
ho er en type Nimbat som jeg skal være helt erling med dere så vet jeg ikke hva Nimbat er.

uten farger:


med farger:

dem lagde jeg på Fredag den 16. november

og her er den andre tegningen av ho
Uten farger:

Med farger:

dem gjorde jeg Fredag 9. november 

Målet for de tegningen er at jeg skal bli bedre i photoshop og lære meg bedre og raskere tekniker på photoshop 

Håper på at du liker dem :-)

1 kommentar:

  1. Fint hvis du kan si hvilke verktøy du er blitt flinkere med etterhvert, og hva du prøver å oppnå helt konkret i hver tegning. Jeg kan se at du bruker gradienter blant annet...

    SvarSlett